30.5.10

FIRA MEDIEVAL A SANTA MARIA DE MARTORELLES

Ahir dissabte es va celebrar a Santa Maria de Martorelles la Fira Medieval amb un gran èxit de públic. Encara que de medieval hi havia molt poca cosa, penso que ha sigut una molt bona idea. Les parades de productes artesans, pastissos, vins, sabons, sireres, embotits i moltes més coses van atraure a moltissima gent. També una exposició fotográfica que feia una recreació d'un còmic medieval. Felicitats a l'Ajuntament.
-
VEURE FOTOS DE LA FIRA MEDIEVAL
-

4 comentaris:

mari ha dit...

hola antonio sóc mari voluntària de adismar primer felicitar-te per les teves fotos són molt bones
voldria demanar-te un favor. podries enviar-me un arxiu amb aquestes fotografies? m'agradaria poder tenir una còpia el meu correu és vida_6870@hotmail.com t'ho agrairia molt

Anònim ha dit...

Hola, Antonio, las fotos muy buenas, como siempre, el entorno es ideal para hacer una "fira MEDIEVAL", aunque no era necesario engalanar las calles para pensar que estamos en el medievo,de hecho, en Sta. Maria, llevamos bastante tiempo en esa época, por poner un ejemplo, deciros que desde el apagón analógico de la televisión, los habitantes de este pueblo, no podemos ver ni TV3 (todo el módulo) ni TVE1 (todo el módulo), pero bueno,estamos muy contentos con todas las "firas" que se hagan aquí...
Un saludo

Anònim ha dit...

Joder, más que en el Medieval ... los que viven en Sta.María están en el JURASICO!!!
Por cierto, poner una paellera de unos 50 cm diámetro, forrar de papel de aluminio, y un cable en el centro ... y a ver la TV.

Salvador ha dit...

hola.le felicito por su
página,buen reportage de la Fira.En cuanto al "valiente anónimo" decirle que el que critica y no se mueve(fauna que desgraciadamente abunda en estos tiempos) es como el que no suda,almacena veneno.Y que igual que ha llegado,se puede ir(se le llama libertad).