2.2.09

A TOTA PASTILLA, CLOENDA




Com a acte cloenda de l’Exposició “ A tota pastilla” s’ha organitzat una taula rodona amb el títol “Parlem de drogues” i una projecció dels videos realitzats per l’Agrupament Escolta Galzeran i el Grup de Joves “Els nanos de las camisetas verdes” en el que exposen la seva opinió sobre el tema de les drogues.
L’acte s'ha celebrat al Casal d'Avis de la Masia.
Al final, es va fer un petit debat sobre la problemática dels joves al nostre poble i un d'ells (crec que en Marcos) va tornar a posar sobre la taula la manca d'espais de trobada de la gent jove al poble.
En el debat hi eren la regidora de cultura Mireia Marín i el tècnic Gonzalo Plata. Considero lamentables les respostes "polítiques" que ambdós van donar a les reivindicacions dels joves.

14 comentaris:

Anònim ha dit...

personalment crec que fer aquesta exposició és una molt bona idea. però el que no estic tant d'acord és l'horari en que estava obert, car era en hores en que els joves estem a classe o treballant,ni l'uvicació, fets que han pogut fer que molta gent no s'hi hagi pogut acostar i que no hagi servit.

Finalment com a persona interessada en les politiques de joventut, confirmo la meva assistencia el dia 7 i emplaço a tothom a paricipar-hi

Anònim ha dit...

Yo estuve en la reunion y los politicos no contestaron a lo que preguntaron sobre locales para jovenes.
Pasan de nosotros

Anònim ha dit...

Anónimo, tu respuesta indica que no estuviste en la reunión.

Anònim ha dit...

Sr.antondensi, me gusta ver como respaldas todo lo que hace el ajuntamiento, pero yo como votante de UXM, quiero decir que este pueblo es una porquería ya que para una vez que alguien hace algo para nuestros hijos, tarde de contes, el ayuntamiento hico lo posible y lo imposible para chafar esta actividad, el gran ejemplo es la gran casualidad de la aparición de un circo dos dias despues de enterarse de dicha actividad, bueno lo que quiero trasmitir es que no fue una activadad política como usted hace propaganda por ahí, sino un acto muy creativo sin nombrar en ningun momento nada político, ESPERO QUE POR VERGUENZA Y RABIA QUE ES COMO FUNCIONA ESTE AYUNTAMIENTO NOS HAGAN MAS ACTIVIDES EN EL PUEBLO.
NUESTROS REPRESENTANTES DE UXM NOS HAN DEFRAUDADO MUCHISIMO.

antondensi ha dit...

Hola "Sr. Anónimo". Mi nombre es Antonio (antondensi es el nombre del blog).
En primer lugar me extraña que diga que yo respaldo todo lo que hace el ayuntamiento. Creo que basta con mirarse un poco el blog para darse cuenta de que no es así. Yo creo que hay que felicitar a cualquiera (gobierno u oposición) cuando crees que hacen las cosas bien y criticarlos cuando las hacen mal.
Lo que no puedo aceptar es que diga que he hecho propaganda calificando una tarde de cuentos organizada por CiU como una actividad política. Si en algún momento hubiese pensado lo contrario, tenga usted la certeza (y CiU lo sabe) que lo hubiese dicho. Considero a CiU un partido democrático y nunca he pensado que esta iniciativa tenga ningún transfondo político, por lo tanto lo que usted insinúa es simplemente una mentira que no sé quien se ha inventado.
Dicho ésto, la iniciativa está muy bien pero insinuar que el Ayuntamiento "contraprogramó" trayendo circo al pueblo me parece, cuanto menos, excesivo.
En cuanto a su partido U x M, como comprenderá no es competencia mía.
Gracias de todas formas por su comentario.
Antonio

Anònim ha dit...

Buenas antonio,ya lo digo bien verdad?
Yo creo que nadie CIU ha insinuado nada sobre el, simplemente ha sido una reflexion mia, como vecino de martorellas, pero de todas formas es muy raro que nunca se hace nada en el pueblo que en un mismmo fin de semana se hacen más actividades que en todo el año, bastante casualidad,no!!!

La verdad que és muy triste que si la un partido político que no gobierna hace una actividad la gente se cierre en banda y no asista al acto por miedo a que los marquen políticamente, yo vuelvo a decirlo yo soy votante de UXM, y no se me trato de manera diferente que a nadie.

Saludos, y disculpas por lo del nombre

Anònim ha dit...

Hola Antonio,

Si aquest anònim es votant de UxM jo soc de CIU. Que té de veure això amb els contes? Si CIU vol fer aquesta activitat lliure es de fer-la. Que té de veure el circ, faltaria més que no poguem tindre al poble més activitats pel nostre lleure. I per cert Sr. Anònim d'UxM, jo si que soc de CIU, almenys els vaig votar però no ho tornaré a fer. No m'agrada el relleu generacional.

Manel

Anònim ha dit...

Estoy cansado de que todo en este Pueblo tenga una base politica, es muy triste que las personas que dirigen el pueblo sigan con la politica de ribalidades de antaño. Quieren lo mejor para el pueblo pues canvien el chip unan esfuerzos y solo tengan un pensamiento en la cabeza. Todo lo que sea bueno para el pueblo, todo independientemente de quien lo haga sera bueno para ustedes. Por que todos somos Martorelles. Y disculpen mi sinceridad pero hasta ahora ni unos ni otros han hecho nada por Martorelles dejen de una vez de mirarse el ombligo y actuen.

antondensi ha dit...

Personalment, estic d'acord amb el que dius. La feina dels governants no es només el dia a dia burocrátic, que també, sino el tenir projectes que il.lusionin i cohesionin a la gent del poble.
Tant l'anterior govern de CiU com aquest d'ara, no han aconsseguit que els martorellesencs, independentment de cada opció política, tinguem il.lusió amb el nostre poble. Sembla que ja ens conformem amb el que ens ha tocat.

Anònim ha dit...

permeteu-me que dubti d,aquest votant de UxM, no crec que votes per aquest grup en serio que no ho crec.
Com podeu barrejar el circ, amb els contes ??? per l,amor de deu, el circ el van fer els de CIU anuncian a bombo y platillo per tot el poble amb cotxe i altaveu la tarde de contes.
Per cert, activitats amb aquest poble es fan moltisimes, altre cosa es que la gent i participi.
Ho no sabeu que tardes de contes es fan a la biblioteca ???
Cuantas veces has ido sr, votante de U x M ???
Hi ha comentaris que val mes ignorar-los

Silvia

Anònim ha dit...

Srs. antes de criticar al anomimo de UxM, creo que tendrias que mirar lo que escribiis vosotros, ya que yo siendo apolítico estoy bastante de acurdo con ese comentario, y por favor dejar de nombrar más a los partidos políticos y de criticar las pocas cosas que hacen por el pueblo, creo que se merece un poco de respeto cualquier actividad haga quien la haga.
Ah! por cierto yo si que llevaba a mi hijo a la hora del conte en la biblioteca, pero sinceramente desde que no esta la antigua chica encargada de contarlos los niños se aburren muchisimo.

Nota; todo comentario es digno!!

Javier.

Anònim ha dit...

Sra. Silvia, sóc l´anomim de UxM, y vull dirte que no tinc res a amagar en dir que vaig vota a UxM, ja que estem en democracia.
Amb una cosa estic d´acord amb tu, es fan bastantes activitats a martorelles, pero la manca de participació dels martorellencs fa que cada cop es facin menys, una gran pena sota la meva opinió.
Torno a dir lo mateix a mi em dona igual quin partit polític o entitat faci la activitat, al que realment m´importa és que es facin.

Amb el comentari del altre dia no volia ni alabar cap partit polític n´hi criticar, simplement donaba al meu paré sobre la manera de fer les coses d´UxM, partit que vaig votar i que la seva propaganda electoral no es rigeix amb lo que estan fen ara.

Bona tarde

Anònim ha dit...

Amic anónim, si reialment vas votar a UXM. -que no ho crec- veuras que las carteras que tenen ells, les estan portan molt be. i ja s´han fet coses que estaban previstes en el programa electoral. DE tota manera, crec sincerament que a partir del propér més de juny, es quan tenen que demostrar-ho, i ho faran donat que podran decidir em més força. Ha: penseu que la majoria del actes que es fan a Martorelles els organitzan les entitats, i, l,Ajuntament només hi col-labora.

Anònim ha dit...

Sr. anónimo, antes de criticar hay que informarse, me explico: Sí Ud. quiere organizar algún tipo de acto en el locál del Coro, como máximo en una semana-previo pago de 60 euros- le será concedido el permiso correspondiente. Digo esto, porqué cuando aparece un circo en martorelles, han solicitado el permiso meses antes. De acuerdo...?