12.9.11

FESTA MAJOR 1: PREGÓ

Primeres fotos de la Festa Major.
-
VEURE FOTOS DEL PREGÓ
-

8 comentaris:

J.Belzunce ha dit...

Jo vaig assistir al pregó inaugural de la Festa Major, i em vaig adonar del molt que hem d'aprendre en aquest país encare, quan una persona està parlant, i molt pocs escolten.
El terrible defecte del nostre país per molt de temps, tot i qui li pesi a qui sigui.
En algun moment, gairebé vaig començar ha sentir vergonya aliena.

Espero i desitjo, que l'any vinent, hi hagi quelcom més d'ordre i educació, quan algú estigui donant el pregó d'inauguració de la Festa Major.

Més respecte per totom, si us plau.

Jordi

J.Belzunce ha dit...

Jo vaig assistir al pregó inaugural de la Festa Major, i em vaig adonar del molt que hem d'aprendre en aquest país encare, quan una persona està parlant, i molt pocs escolten.
El terrible defecte del nostre país per molt de temps, tot i qui li pesi a qui sigui.
En algun moment, gairebé vaig començar ha sentir una mica de vergonya aliena.

Espero i desitjo, que l'any vinent, hi hagi quelcom més d'ordre i educació, quan algú estigui donant el pregó d'inauguració de la Festa Major.

Més respecte per totom, si us plau.

Jordi B.

Anònim ha dit...

Ja tenia ganes de veure fotos de la festa major suposo que aniras penjant mét. Gràcies
Manel

Anònim ha dit...

YO ME PREGUNTO DONDE SE HIZO LA FIESTA MAYOR, YA LOS QUE ESTAMOS VIVIENDO MAS ARRIBA DE CAN GARRIDO,NO NOS ENTERAMOS DE NADA AMI ME PARECÍA QUE ESTABA EN SANTA MARÍA YA QUE ESTE AÑO NO SE A HECHO NADA NI EN LA BOBILA NI EN AYUNTAMIENTO NOS HAN QUITADO LAS SARDANAS Y FIESTA DE LA ESPUMA,Y EL PASA CALLES DE LAS ENTIDADES,PERO BUENO SEGUIREMOS PAGANDO LOS IMPUESTOS.

Anònim ha dit...

¿Cómo puedes decir que nos han quitado? ¿Qué es tuyo a caso?
Las sardanas según tengo entendido se hicieron en la plaza de la sardana aprovechando el acto de la diada de catalunya; yo no le veo mal. Des de la plaza del ayuntamiento hasta la plaza de la sardana hay 5 minutos andando, si tanto querías las sardanas, pues haber ido.

Es que nos gusta quejarnos y que nos lo hagan todo delante de casa… así vamos como sociedad.

Juan

Anònim ha dit...

es que al demes pobles reparteixen les festes per tots els carrers? la festa es concentra en un parell de lloc, aixi la gent sap on es fa i es concentra la majoria de gent
jo no ho veig tan malament sou uns exagerats.
que es aixó de que nos han quitado las sardanes ? que jo sápiga es van fer.
Santi

Anònim ha dit...

Esta Fiesta Mayor ha sido estupenda.

Anònim ha dit...

La rua d'entitats, va començar a la plaça d'Anselm Clavé. O no????
Anys enrera, a la Plaça del Ajuntament, si feian uns petits concerts de música de Jazz, i tan sols i anaven 20 persones com a molt. Ens queixem sempre per vici.
Joan.