17.9.11

FESTA MAJOR 2011 10: CONCENTRACIÓ MOTERA DERBI

Èxit espectacular de la 1ª Concentració Motera en suport de Derbi. L’envalat i els seus voltants es van convertir en una exposició de motos que mostrava tota l’història de la fàbrica Derbi de Martorelles. Vam veure des de les primeres motos fins els models actuals. Qui no recorda les “Antorcha paleta”, les Variant, etc? Després es va fer una Rua Motera pel poble i l’acte concloure amb una entrega de premis a diferents persones relacionades amb el món del motor i de Derbi en particular. Ah! I un potent vermut....
-
FOTOS DE LA CONCENTRACIÓ MOTERA DERBI
-



3 comentaris:

Anònim ha dit...

Vaig treballar a la Derbi i em van venir mols records de quan era jove a part de poder tornar a veure a amics que feia temps que no veia.
Gracies a qui ha organitzat aquesta trobda
Joan

Anònim ha dit...

Vaig treballar a la Derbi fa molts anys i vaig emocionar-me quan vaig veure motos que jo havia muntat. Gracies a l'Ajuntament per haver fet aquesta concentració i segur que Derbi no morirà.
Un extreballador de Derbi

Tonet ha dit...

Us passo aquest video, que es un recull d'imatges del dia.....

http://www.metacafe.com/watch/7308860/derbi_tot_un_sentiment/

Moltes gràcies..