25.7.10

COLÒNIES MUSICALS A L'ESPLUGA DE FRANCOLÍ

Aquesta setmana una bona representació d'alumnes de l'Escola de Música de Sant Fost (Martorelles i Santa Maria) han estat de colònies a l'alberg Jaume I de l'Espluga de Francolí. Uns dies de convivència, piscina, jocs i sobretot música. Ahir dissabte vam anar a recollir als nostres fills i ens van oferir un concert al Casal de l'Espluga. Tant les pianistes com les violinistes i l'únic guitarrista ho van fer molt bé. Després, l'hora dels adéus amb plors i, segurament, fins l'any vinent.
Tots el nostres músics pertanyen a l'Escola de l'Ignasi i la Rita. Una abraçada pels dos i en especial per la Rita.
-
VEURE FOTOS DEL CONCERT FINAL
-

1 comentari:

Anònim ha dit...

Hola Antonio:
Veig que ja has tornat de vacances. Espero que us hagin aprofitat a tota la familia.
Feia dies que no mirava el teu blog. Encara que sembli estrany no tinc massa temps. Gràcies per les fotos. Vaig veure la Georgina i la Ruth i ja em van explicar una mica com els hi havia anat. Em van dir que s'ho van passar molt be i em van explicar el que havien tocat. L'Irene i L'Ariadna ja van anar a l'orquestra dels grans , la qualcosa es un bon pas endavant. Cada any retrovan amigues i amics i crec que és molt bo veure gent d'altres escoles. Una abraçda per tota la família.
Rita