13.3.09

FOTOS DEL PALAU DE LA MÚSICA

Adolf, Rita, Victor, Encarna i algú més .... aquestes son les 3 fotos que vaig presentar com a ciutadá de Martorelles al concurs del Palau de la Música.
Espero que us agradin.
Tal com vaig comentar, no vaig guanyar cap dels 3 primers premis però una foto meva va ser seleccionada per fer el llibre conmemoratiu dels 100 anys del Palau (estic molt content). El que passa es que encara no sé quina de les tres es la seleccionada.
Quan vegi el llibre ja ho diré.
-


7 comentaris:

Anònim ha dit...

feliçitats Antonio, quines fotos tan macas.
el Palau es una maravella

Marta

Anònim ha dit...

Per fi.
No m'extranya que t'hagin seleccionat, amb aquestes fotos. Veurem quina han escollit, però malgrat que totes són excelents, a mi la m'agrada la primera.
Vaig treballat durant anys com compaginador en una editorial de llibres d'art, i haig de dir-te que fas fotos de llibre, de veritat.

Anònim ha dit...

Antònio, són totes molt maques, però a mi la que mes m'agrada és la segona.
Gràcies per penjarles i per tot el que fas.

Encarna

Anònim ha dit...

¡Hola Antonio!,felicitats perque estas demostrant mes cultura tú que tot l,ajuntament sencer.
Soc la Mercè de la Marina......moltes felicitats tambè a la Manuela.

francesc ha dit...

Ep Antonio, felicitats, de veritat que a quina millor, encara que coincideixo amb l'Adolf, la que mes m'agrada es la primera, això no obstant, crec que igual t'han seleccionat la tercera, potser va mes amb les tendències actuals. Felicitats altre cop i ja de pas, felicita també a la Manuela pel seu premi.

vikito ha dit...

Antonio! molt Bones les fotos.. m'agraden! suposo que per estil semblant al meu em quedo amb la 3ª, tot i que les altres son molt bones.

Posiblemente te han fallado las luces, el contorno de la lampara no es muy nitido, pero la foto en general es muy buena! utilizaste tripode???

un abrazo!

PD: haig de parlar amb tu, tinc un projecte a les mans i tu ets responsable del seu naixament! ;)
ja parlarem!

petons!

Rita ha dit...

Hola:
Gràcies per penjar les fotos, la veritat es que totes son boniques ide qualitat, a mi m'agradala segona però de fet qualsevol val.Gràcies novament pel que fas i felicitats
Rita