9.11.08

SOBRE MAILS, RADIOS I ALTRES

Voldria aclarir algunes qüestions perque crec que s'han produit alguns malentesos.
Com sap perfectament tota la gent que em coneix. No milito en cap partit polític però em considero una persona d'esquerres amb tot el que significa aquesta paraula i, per tant, bastant lluny del pensament polític de grups com CiU. Aixó no significa que no respecti a qualsevol partit que de forma democrática expressi les seves idees, només faltaria...
Sobre els emails:
Vaig enviar un email directament al tècnic de cultura preguntant sobre la reunió per parlar de comunicació i participació.
El tècnic de cultura em va donar unes explicacions que no em vam convencer i després d'un segón e mail, em va dirigir directament a la regidoria de cultura (cultura@martorelles.cat) per que responguessin directament els polítics.
Després de enviar 3 emails, continúo sensa resposta i ja fa 3 setmanes.
Ràdio Martorelles:
Només faltaria que no tingui CiU dret a montar una ràdio, un diari, una TV, etc. El que considero un frau es que volguin fer veure que son independents. No passa rès si en lloc de Ràdio Martorelles es diuen RàdioCiU de Martorelles. Cadascú escolta el que vol i ja som prou grans per distingir una opinió independent d'una partidista.
Els nostres "polítics" confonen les diferències ideològiques amb els odis personals acumulats durant molts anys.
Ja es hora de que ens repressentin persones que tinguin ganes de treballar per el poble i que no perdin el temps amb tantes tonteries...

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Bon dia Antoni,

Prenc nota d'aquest mails que parles i parlaré amb el tècnic de cultura. Jo pensava que t'havia respòs a tot, et demano disculpes i faré que ho faci. Lamento que hi hagi persones que aprofiten blogs com el teu per continuar una lluita entre partits polítics que dura massa en aquest poble i sembla que mai tindrà fi. Sobre la teva persona no tinc cap dubte de la teva neutralitat i que reflexes les teves queixes i suggeriments amb to positiu. Assumeixo que no soc perfecte, i que hi ha coses que no es fan bé en el nostre Ajuntament, per això és d'agraïr blogs com el teu i crítiques constructives de persones i entitats. Crec que és hora que els polítics d'aquest poble ens posen les piles i obliden lluites passades en benefici de tothom. Les "batalles" millor deixar-les per quan hi han eleccions, fins llavors és hora de posar-se a treballar i a col.laborar en benefici de Martorelles.

Salutacions,

Romuald

Anònim ha dit...

Aclariments sobre CiU:

Intento seguir el Bloc de l'Antondensi tot el que puc. Ja fa temps li vaig dir a l'Antonio que no hi faria comentaris per no perjudicar-lo. Però al final, després de veure que es parla tant de nosaltres (un grup que al final estem a l'oposició, tot i tenir la confiança majoritària dels veïns del poble...) potser cal aclarir algunes coses i deixar clara la nostra posició.

Primer.- Sobre Ràdio Martorelles:
Ràdio Martorelles mai ha amagat -és més, ho vaig dir en l'entrevista que em van fer al primer programa- que jo personalment he colaborat en posar-la en marxa. També ho vaig dir al Contrapunt i a Línia Vallès i Revista del Vallès quan vaig denunciar que l'Ajuntament feia fora l'entitat Martorelles Jove del local de la masia coincidint amb l'anunci de la creació de la ràdio per raons polítiques. També li ho vaig dir a l'Antonio.

L'entitat és una associació com una altra (com les sardanes, els llamps i trons o l'associació de veïns zona centre), però potser més petita i de gent jove.

A l'entitat hi ha perosnes amb idees polítiques i persones sense, però no és radioCiU. Si algú vol escoltar radioCiU que entri al meu bloc. Tampoc és radiogovern. I tampoc s'ha definit, que jo hagi sentit, com a radio independent, sinó que l'objectiu -que respecto i admiro- de qui és el líder d'aquest projecte, en J. gimeno és informar de tot el que sobretot s'intenta amagar al poble. I en aquest sentit ajudaré tot el que pugui a la ràdio, que recordem-ho es fa voluntariament i de moment no té cap subvenció. No he vist a la revista el mirall que s'expliqui que s'ha privatitzat el servei de neteja dels edificis municipals, per exemple o que alguns regidors es van apujar el sou un 66 %. Veig que això ja ho sap ja la gent, però perquè ho vam dir CiU al Parlem-ne. Tal vegada treballessin un 66 % més. Els hi acceptaria content l'augment de sou.

Segon. Sobre opinar i ser directament de CiU:

Ja m'agradaria que tothom que critica la penosa gestió d'aquest govern vingués a fer-se militant de CiU. És una llàstima que l'Antonio hagi de donar tantes explicacions. També ho és que qualsevol que opina se'l titlli de ser de CiU (amb una connotació negativa).

Se'ns podrà criticar tot el que vulgueu, tot i estar a l'oposició, però alguna cosa està canviant a casa nostra i una nova generació que -siguem fills de qui siguem o familia de qui siguem, alguns- venim carregats d'il·lusió, esperança i confiança en Martorelles. Més enllà de les sigles, som persones amb idees i convicció i aquesta nova generació, que no només està a CiU, tenim l'aspiració de canviar les coses. Tingueu per segur que les canviarem, que canviarem Martorelles.

marc pertíñez
regidor de CiU

antondensi ha dit...

No coneixia el teu blog. Tant de bó que la resta de partits polítics del poble tinguessin el seu i tots poguessim conèixer de forma directa què pensen sobre el nostre poble.

Anònim ha dit...

a

Anònim ha dit...

Martorelles jove,em sembla que ho ha dit prou clar, no és de cap partit polític. Però, si hi han persones que pensen el contari, tenen el seu dret.
Espero que s'adonin que la ràdio és un altre mitjà de comunicació igual que el Mirall i no una propaganda política de cap partit.
La gent que pensa que això és una tonteria que es posin mans a l'obra i es moguin pel poble.
Un grup de joves em donat el primer pas. Ha veure si altres joves tenen iniciatives positives com aquesta.
RY.